donderdag 2 augustus 2018

118: Van Maubourguet naar Anoye

Om kwart over zeven op weg. Het was erg aangenaam. Er hing een ochtendnevel waardoor je de geuren van de planten goed kon ruiken. In de verte priemde de punten van de Pyreneeën erdoor. De route ging veel over landweggetjes door de maisvelden en bosstroken. Veel bebouwing ben ik niet tegengekomen. En daarmee dus ook geen gelegenheid om wat te eten te kopen. Het ontbijtje gaf ook niet voldoende energie om lange afstanden te lopen. Het was dus lopen op noten en bananen en heel veel water. Gedurende de ochtend werd het steeds warmer. Het vrat energie.  De omgeving maakte veel goed. Steeds korter lopen en meer rusten in de schaduw. In Momy heb ik op het kerkhof vers water gehaald en mij behoorlijk afgekoeld. Gelukkig nog maar een kippeeindje naar Anoye. Daar in de gîte tref ik twee Duistse meiden aan, een Frans koppel en nog een Franse dame.  We gaan gezamenlijk eten en er dan maar vroeg in. Zo'n onvervalste hongerklap als vandaag wil ik nog eens meemaken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten