donderdag 2 augustus 2018

2 Augustus 2018 Onderweg naar het Zuiden

Ik zit nu in de trein van Toulouse naar Tarbes. Het reizen gaat tot nu toe voorspoedig. Zowel met de trein als met het vliegtuig. Een nadeeltje, security op Schiphol heeft me mijn shampoo en zonnebrand afgenomen. Twee flaconnetjes van 200 ml, en dat is teveel. Stel je voor dat je het vliegtuig insmeert.... o ja, mijn 100 jaar oude zakmesje was te scherp dus die hebben ze ook weggegooid. Rare wereld toch dat dit moet. Om 1500 kom ik aan in Tarbes en dan maar op zoek naar een bus naar Maubourguet. Ik overnacht bij Mme Clotilde. Ik begin al aardig in de stemming te raken. Morgen weer op pad, eindelijk!
Even over 5 was ik in de Gîte. Ingecheckt, gesopt en wat spullen gehaald voor morgen. Het is nog 32 graden hier en blafheet. Zoals gezegd ging het reizen bijna vlekkeloos. Niks te klagen. Nu een restaurantje opzoeken en vroeg inleggen. Morgenochtend om 0700 van start.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten