zondag 11 augustus 2013

24: Van Windraak naar Colmont

Na een fantastische avond vol herinneringen ophalen en gezelligheid werden we door mijn neef Theo weer naar Windraak gebracht om onze weg weer op te pikken, met dien verstande dat we niet het boekje gingen volgen maar een omweg gingen maken langs familie en door de plekken waar mijn roots liggen. Oirsbeek, Vaesrade en Nuth. Mijn oude tante bezocht, die wist niet wat er gebeurde. Heel emotioneel maar geweldig om haar weer te zien. Wat foto's gemaakt in Vaesche en in Nuth waar mijn oma woonde en waar mijn voormalige ouderlijk huis staat. Om deze reden ben ik door Limburg gegaan en niet vanuit Vessem naar Postel. Zo had ik het bedoeld en het was goed. Al met al werd het een lange dag die we afsloten op een camping in Colmont nabij Ubachsberg
Vaesrade


St. Bavo in Nuth

Hier woonde ik vroeger

Oogsten op Zondag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten