vrijdag 11 april 2014

35: Vervolg van de reis; van Dinant naar Givet

11 april 2014; Precies op tijd op het station inSchagen, voor de treinreis richting Dinant. Daar pik ik mijn route weer op. Alléén dit keer omdat Engelien niet in de gelegenheid was vanwege haar werk. Dat wordt wennen.  Alle treinen exact op tijd. Wat een genot. In de buurt van Dinant komen er bekende plekken voorbij. Ik begin al aardig in de stemming te raken. De route naar Givet heb ik zelf uitgezocht en op de gps gezet. Net buiten Anseremme loop ik al verkeerd. Mijn fout. Omdraaien en weer terug, naar het juiste pad. Het werd een zware dag. Veel lange klimpartijen en verraderlijke afdalingen in het bos . Uiteindelijk bereikt ik rond 16.16 uur de Franse grens. Midden in een bos. De eerste hongerklap diende zich aan en toen werd het echt afzien. Kwart over zes had ik eindelijk een hotelletje in het centrum van Givet. Snel een kamer, een biertje en de was doen. Straks wat eten en dan vroeg inleggen. Morgen weer een lange dag.
Terugkijkend naar de vorige reis
enroute


Ansereme

Geen opmerkingen:

Een reactie posten