maandag 1 mei 2017

107: Van Zaraquiegui naar Estella

monument
De berg over, langs het monument. Blauwe lucht, weinig wind. Een schril contrast met gisteren.
Na een rustige middag en een zeer onrustige nacht, omringd door snurkende Duitsers, niet uitgerust op pad.
Wel een heel stuk alleen maar lopen genieten. Prachtige omgeving, de vroege zon, vogels die je welkom heten, het ritme van je voeten. Heerlijk. Onderweg wat pauzes gehouden om wat te eten en te drinken. Na 35 km aangekomen in een grote pelgrimsopvang. Na mij zijn er nog maar 13 die een plek kunnen krijgen, daarna is het vol.
Hoofd zit goed, bene
Bijschrift toevoegen

n ook. Morgen verder.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Math,
    Gisteren je reactie gelezen en meteen gereageerd. Maar toen bleek dat ik opnieuw moest inloggen op Google. Opnieuw een poging gedaan maar internet en reageren en inloggen is af en toe een bakboord zich zelf.
    Dus niet gelukt. Ik hoop dat het nu wel lukt.
    Wat goed dat Engel je toch weer de motivatie heeft gegeven en jij daardoor de moed heb gekregen om verder te gaan.
    Voor beiden " petje af ".
    Ik wil je ook wel motiveren maar ik ben geen Engel.
    Toen ik het gisteravond las, waren we bij moeders. Je kreeg en krijg de stimulerende groeten van mam en Peter. ( Peter zei Voltare-gel) en ik zei 1 of 2 daagjes rust. De reis is het doel en niet het einddoel.
    Maar goed, makkelijk praten, jij moet het doen.
    Het was goed om vandaag weer te lezen dat het met de benen en het hoofd weer goed gaan.
    We leven met je mee, ga er voor en als het niet meer gaat, dan is dat ook goed.
    Groetjes Anne en Theo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heej Math, met veel belangstelling en enthousiastme volg ik je op de voet . Geweldig en mooi dat we zo met je " mee" mogen gaan
    Het geeft kippenvel momenten Je doet het hartstikke goed en Santiago ligt alweer.een stukje dichter bij.
    Blijf voorzichtig .......blijf genieten van alles wat je mag beleven , en veel sterkte !!! En..denk eraan dat "Jacobus en meerdere mensen op je schouder mee reizen , dussss komt helemaal goed"
    Veel groetjes van oet Gelaen. Bon Camino Anne

    BeantwoordenVerwijderen