zaterdag 8 april 2017

81: Van Callargue-le-Montueux naar Montpellier

Een opmerkelijk dag vandaag. Van verkeerde paden, langs drukke wegen. En toch heeft het wel wat. Wederom de ouderdom van het boekje maar ook de gedateerde gps-route die ik had gedownload.
Tegen het einde van de middag werd het tijd voor een slaapplaats te zoeken, maar die liggen hier niet voor t oprapen. Dus doorgaan! Na zo'n 34 km was ik het zat. Aangekomen in Le-Cèrs, ben ik op een bus gestapt en de tram naar hartje Montpellier. Om nog 8 km door een drukke stad te zwalken zag ik helemaal niet zitten. Uiteindelijk belandde ik in een pelgrimsopvang achter de St. Roche kerk. Een super opvang. Wat een gastvrijheid.
Gesloopt toch gauw douchen en de was, daarna wat eten in de stad en er weer vroeg in.
net buiten Callargue, zonnetje in de rug

Geen opmerkingen:

Een reactie posten