zaterdag 8 april 2017

80: Van Saint-Gilles naar Callargue-le Montueux



Arena voor de stierengevechten
Na een nacht in een vreselijk krakend bed slechts ietwat uit kunnen rusten, dan eindelijk weer op weg.
Even langs de Lidl om wat in te slaan.
"De mooiste zon schijnt op de dag van vertrek". heb ik gelezen, en dat is ook zo. Een hemelsblauwe lucht, weinig wind, varierend landschap en bijna geen mens te zien. In de middag zitten lunchen in Vauvert, en wat voor lunch. Een halve koe op bord. Maar goed. Ik kreeg zomaar de wificode aangerijkt, dus kon ik weer wat delen met NL. Verder op weg naar een onderkomen. Een hotel was het doel, maar daar aangekomen, bestond die allang niet meer. Een oud routeboekje waarschijnlijk. (2 jaar oud) Dat betekende doorlopen. Onderweg gebeld met een opvang, en daar was plaats. Ruim een uur verder en 34 km achter de kiezen. Dat voor de eerste dag.
Ik mocht niet klagen, een plek voor de nacht, geen blaren of blessures, een hok voor mij alleen.
Wasje doen en inleggen. Morgen richting Montpellier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten