zaterdag 8 april 2017

82: Van Montpellier naar Montarnaud



Aardig geslapen vannacht. Er waren medepelgrims aanwezig, Pedro, een Spaanse pelgrim en een Canadees, die wel ziet waar hij uitkomt. 2 dagen 34- ers lopen om te beginnen, gaat je niet in je koude kleren zitten, kwam ik achter.
Wellicht toch teveel hooi op m'n vork genomen.
Over het weer heb ik niet te klagen.
Eerst wat spullen naar huis gestuurd, vervolgens m'n rugzak opgehaald en de stad uit gewandeld. Even puzzelen met de route maar uiteindelijk gelukt.
Twee tegemoetkomende pelgrims, Fransen, wezen mij op de veranderingen in de route. Waarvoor dank.
Onderweg naar Grabels verstapte ik me en ging bijna tegen de grond.
Daarbij ben ik het routeboekje verloren. Moest zo wezen denk ik.
Tijd voor een biologische lunch.
Verder maar weer. Paden bezaaid met keien viel mij ten deel.
Het werd zwaarder en zwaarder. Zal wel aan de twee voorgaande dagen hebben gelegen.
Goede huisvesting gevonden waar ik bekende gezichten tegen kwam.
Wat gaan eten met Pedro.
Morgen samen verder naar de Carmelitessen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten