vrijdag 3 april 2015

60:Van Glux-en-Glenne naar Luzy

Mist, dat was het begin. Maar eenmaal op weg zat het tempo er lekker in. In Larochemillay mijn eerste stop. De kerk bezocht en wat gegeten. Tot nu toe nog droog gebleven en niet koud. Dit is de 5de dag alleen. Alleen eten, slapen, lopen, leven. Je begint nu pas te beseffen wat het is om alleen te zijn. Geen sinnecure. Een mens moet andere mensen om zich heen hebben. Nu is dit mijn keus maar er zijn er zoveel die de keuze niet konden maken. Die stonden er ineens alleen voor. Denk daar maar eens na. Ik heb tijd zat om erover te denken. Maar goed. De bossen laat ik nu achter me en ga de velden in. De heuvels lijken wat lager maar op en neer blijft het gaan. Wel mooie vergezichten. Deze omgeving is schijnbaar erg in trek bij de Hollanders. Er zo links en rechts wel wat gezien. Zelfs de kerkdiensten staan aangegeven in het Nederlands. Vanavond het stadje in om wat te eten en dan vroeg erin. Morgen een lange trip voor de boeg.
En aldoor maar regen
Speciaal voor mij, de ontbijttafel
Glux-en-Glenne bij vertrek
Larochemillay

Geen opmerkingen:

Een reactie posten