maandag 13 april 2015

70: Van Saint-Georges-Lagricol naar Le Cros

Nadat ik een paar biertjes had gehad ben ik terug gegaan naar de gîte. Daar zaten Roland en Aime nog te eten. Zij hadden hun eigen voeding mee, en bereidden die aldaar. Zonder probleem moest ik meeeten. Daar stonden ze op. Nou het smaakte mij prima. Vanochtend samen ontbeten en ik ging als eerste weg. Wederom heerlijk wandelweer en een fantastische route. Na 7 km nam ik pauze om een broodje te eten, komen daar de beide mannen aan. Zij fietsen dus niet over de weg maar cyclo-crossen hun weg naar Compostella. Nu snapte ik pas dat ze maar 50 km per dag reden. Over paden, amper beloopbaar gaan zij met de fiets! Petje af voor die gasten. Daarna heb ik ze niet meer gezien. Vroeg in de middag al gearriveerd in de gîte. Tijd voor het blog en de was.
Donker bos met zonnetje in de rug
De beide Gîte-genoten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten